Paus från festandet

Ouuuf känner verkligen inte för att festa idag, eller överhuvudtaget. ska festa idag med ems sen så ska jag ta en paus från det asså. börjar tröttna, det är inte kul när man festar för mycket. jag festade inte på ett långt tag men sen så kände jag att det skulle va kul o då blev det lite för mycket. men jag har iaf tagit varit på mitt lov och haft grymt kul så jag klarar inte. behöver bara chilla lite. börjar ändå med praktik snart så då kommer jag fokusera på det. ska bli jätte kul :) ikväll blir det entourage med emma, kanske är flera som ska med. have a great night! bisou




Älskar bilden, den är klockren!


Kommentarer
Postat av: amanda

tyckte om dina låtar på ipoden :)

2011-03-05 @ 17:48:25
URL: http://nattstad.se/amandabp
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Ny design! :)

2011-03-06 @ 10:02:58
URL: http://flavoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0