Planering

Ouuuf hela mitt liv går ut att planera, sån är jag.. min familj också, iaf mamma. så om nått är på gång måste vi planera allt.. jag har iaf fått igenom min vilja att bjuda släkten på min studentmottagning, så vi ska hyra lokal o så, ganska mycket att planera, sen måste vi planera inför skivan nästa veckan.. jag ska möta folk på massa olika ställen idag o sälja biljetter, en efter en.. jag har verkligen ett stress symtom.. försviiiiiiinn! men jag hoppas jag lugnar ner mig när allt är klart..

vad jag har att planera:
Skivan den 31 mars
Sälja biljetter
Köpa det jag ska ha på mig
Boka lokal för studentmottagningen
Informera släkten
Bestämma vad vi ska bjuda på för mat
Bestämma vilket kort vi ska ha på skylten
Andras skivor

Jaa det är en del, o mycket pengar går det.. please shoot me

Kommentarer
Postat av: Idha

Så bra! Jo de är fint, rullar på som vanligt =) Kram

2011-03-26 @ 16:59:17
URL: http://nattstaden.se/idhaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0