Poooopular

Heey på er! har haft en underbar dag på praktiken, det blir bara bättre o bättre. jag lär mig mer saker och får lära känna personalen mer o mer. dom är såååå underbara :) varje dag händer 100 nya saker. dom är så söta, ska hela tiden kramas och ge komplimanger. jag känner mig verkligen som en i gänget :) vi har verkligen kul tillsammans! jobbade inne i disken idag igen, när det va rush där ute bland gästerna så fick in massa disk hela tiden, va hur kul som helst :p älskar ju när jag har mycket att göra. och samarbetet var helt perfekt! lite senare på dagen var det en kille som uppträdde till erik sade - popular, hahahh han va sååå duktig :D värsta inlevelsen! det var verkligen kul o se. sen åt vi kladdkaka med grädde muuums ;) iaf, massa kärlek till mina sötnosar på jobbet! nu är jag trött, men ändå hype. ska in i en dusch snart sen kanske jag ska på en tjejkompis födelsedag i alvik. hon heter anette. hennes fest ska tydligen vara fett stor och alla ska typ dit så låter ju lockande.. får se om jag drar dit ;) är så trött! skulle ju egentligen jobba i kiosken idag med fanny men det blir imorgon istället. äääntligen fredag, ha så kul! bisou

Kommentarer
Postat av: Idha

Ja men visst är de så! Jo de är bara fint skönt nu med helg =) hur är de själv? Kram

2011-03-11 @ 17:03:55
URL: http://nattstaden.se/idhaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0