Ruuuumpa!

Heeellu! hoppas ni har haft en bra helg. det har iaf jag :) igårkväll var jag ute med emma, först var vi på nivå, där vi träffade på massa av mina vänner som jag inte har träffat på länge, blev såååå glad över att se dom! tyvärr gick dom inte till samma ställe som oss, entourage. det va fett mycket folk där, kön va jätte lång när vi skulle gå in, men vi kom in vip så det va skönt. där inne var det fullt och det va svårt att dansa som vanligt, alla puttar på varandra. var inte riktigt så najs som jag trodde igår, men det va helt oket musik iaf :) det jobbiga var att jag var så trött från i lördags så jag orkade inte dansa hela kvällen.. men vi hade iaf jätte kul! träffade lilla sean banan där som höll på att pussa på mig. han är lika rolig som alltid :p han sa att jag hade en gambiansk rumpa, hahah! han ba: jag är faktiskt rumpexpert! hhaha helt sjuk :p men det va kul! idag ska jag och sanna till stan och fika, jätte mysigt! så nu ska jag in och ta en dusch sen gör mig i ordning! take care everybody, bisou













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0