Sccctek

Hellu! igår hade jag fuuuuullt upp. först var jag och sanna i farsta där jag klippte mig, blev jättebra! ska färga håret idag :) det var hur bra väder som helst så vi tog på oss skinnjackorna och solglasögonen ;D efter farsta åkte vi hem till mig en stund, åt o så. sen åkte jag till älvjö hem till den där barnfamiljen. dom var hur trevliga som helst. allt gick bra o dom vill ha mig som barnvakt framöver, jättekul :) efter besöket åkte jag tillbaka till älvsjö station där jag mötte rigo, så gick vi till en fritidsgård där jag träffade dom andra i gruppen. stod där en stund o vänta tills vi fick gå in i danslokalen. gruppen, african new style, ääääär grymma! vill verkligen dansa med dom asså. det är så jävla kul o dom är så himla duktiga! ska iaf pröva tror jag :) fett kul! men nu måste jag dra till praktiken. skriver mer sen! ha en bra dag. bisou




Kommentarer
Postat av: lloyd

hellow snyggingen !!!!

2011-03-27 @ 15:58:33
URL: http://lloydipoptellem.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0