Släktträff

Hellu :) hur har eran helg varit? min har varit lugn och skön. igår var jag och sanna ute o sprang i 30 min. det va jätte skönt faktiskt! vi hade musik i hörlurarna och sprang i mörkret på kvällen. kändes så uppfriskande! när vi kom tillbaka hem till mig kollade vi på en skräckfilm med mamma och hennes kille som sööööög! det hände ingenting asså :p så vi stängde av o kollade på spiderman som gick på tv. har haft en jätte trevlig dag idag.. var på släktträff hos min faster som fyller år idag :) har inte träffat på min släkt på 100 år, inte sen jag va jätte liten.. så det va så kul. har en stor släkt men det var bara vissa som kom idag. vi åt middag och sen massa godsaker till efterrätt. hur trevligt som helst :) fick träffa några nya småttingar i släkten, min kusin lisas barn. 2 små söta mulatt tjejer, ena är 3 år och andra är 6 månader. världens sötaste :) jag hoppas jag får träffa min släkt snart igen, kanske på min student mottagning. nu måste jag iaf plugga historia.. jättekul :/ men jag måste! sen ska jag lägga mig tidigt, är så trött. take care allihopp! bisou













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0