SPA IDAG!

Suuup mina läsare :) har faktiskt sovit helt okey inatt, förutom att jag har haft fett ont i rygg och nacke.. det är lite bättre nu iaf.. hoppas det går över helt till imorgon. är hemma idag också från praktiken. ska iväg o möta en kompis kl 2 i stan o sälja biljett. imorgon är min skiva woooooho! :D jag berättade ju för er igår att jag, qellie och therese ska få göra nått kul idag. och det är pga av att vi är med i studentgruppen och fixat allt till skivan o studentent. så vi ska få en belöning.. SPA!! najs va? det är faktiskt första gången jag går på spa. ska bli så skönt. bada, massage och tanning. sallongen ligger i rissne o vi ska vara där kl 6. så blir lite stress idag med. måste hinna hem emellan stan, hämta mina skor o göra mig i ordning för spat. men hoppas ni får en härlig dag! ut i solen :) bisou



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0