Suunshine

Åååh solen gör mig på så bra humör, jag blev så glad när jag vaknade och såg solen lysa in genom förstret, så härligt :D nu känner man att våran är påväg. det är fan varmt ute :) ska börja använda min skinnjacka snart! ååh längtar så mycket till sommaren, blir helt pirrig i magen. jag är på bra humör trotts att jag var och röntgade mig idag för knölen jag hade under armen.. det gick bra, men hon kunde inte se så mycket på ultraljudet utan hon fick skriva ner att läkarna skulle ta tester och sen se vad som behövde göras. hon kunde inte ens svara på om det cancer eller inte.. men får väl hoppas allt läkarna kan se det! efter röntgenbesöken gick jag och solade, det va jätte skönt men va fett rädd när jag låg där, solariumet va lite sönder och då och då pep det jätte högt, jag ställde mig upp och börjad leta efter en bomb eller nått. men som tur va så hände inget :) nu ska jag in i duschen sen ska jag äta nått och göra mig i ordning och åka till en familj i hammarby sjöstad för en träff om barnvakt. hoppas dom tycker att jag passar för dom! ha en bra dag! bisou



Längtar verkligen till sommaren, då ska jag och sanna åka utomlands! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0