Suuuushi!

Heey på er! sry att jag har varit så dålig på att uppdatera i bloggen, har haft annat för mig! igår var jag och sanna i stan, vi gick runt och kollade i flera timmar och köpte lite saker sen gick vi till donken o mötte våran kompis tony som vi inte har träffat på jätte länge, så det va så kul o se honom! vi åt först på donken och sen gick vi vidare till ett café i gallerian där vi fikade, tony va så snäll o bjöd mig på varmchoklad och bulle :) vi hade jätte trevlig, satt där ett tag o pratade minnen sen åkte vi hem. sanna sov här inatt och gick hem idag när jag skulle åka på massage. massagen var hur skön som helst förutom att jag är så öm överallt, men fick reda på lite anledningar idag. en handledare kom in och kände lite på mig och frågade lite frågor, vart jag har ont i så. sen kände hon vi nacken att det är svullet o spänt och att en knöl trycker på en nerv som gör att jag får huvudvärk.. hade jag ingen aning om. så jag fick mycket massage vid nacken och huvudet och lite på ryggen. känner mig avslappnad nu och har lite övningar jag måste göra, tex spänna magen och hålla in rumpan hela tiden för att jag har sån svank. hon ba "du har fin rumpa ändå"! hehe fett snäll :) sen ska ju jag och sanna börja gymma snart, det kommer vara så bra för hela min kropp. längtar! när jag kom till gubbängen påväg hem så såg jag en nyöppnad sushi och jag har ju varit så sugen på det så jag gick in och köpa 10 bitars och tog hem. det var jätte gott :) kommer absolut gå tillbaka! nu ska jag in i en dusch och göra mig i ordning till kvällen, ska ut med några kompisar, tror att det blir lobby eller ego. vi får se :) kommer iaf bli kul. ha en underbar kväll! bisou



Fikat igår, varmchoklad med grädde och en bulle, mums!



Min middag idag, sushi!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du gillade ju inte lobby ;) haha men hoppas du får kul!

2011-03-02 @ 21:56:59
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0