Swaaaag

Hellu! hur mår ni idag? jag mår helt okey.. har fixat en del idag.. var först i skolan, hade franska sen åkte jag och therse in till stan där jag köpte 2 tröjor, en av dom ska jag ha på mig på skivan, sååå snygg :D klassen hade haft möte imorse när jag inte var där o pratat om hur vi ligger till med biljetterna o så. vi har iaf bestämt alla "klassens roller nu", blir kul o se vad jag blir haha :p sen har vi sålt fett med biljetter, men fler behövs säljas. men det blir en grym skiva :) alla verkar hype! nu är jag iaf hemma, har precis ätit o ska nu planera mer inför skivan, bränna skivor o så, får se om jag möter fler ikväll så säljer biljetter. jag har faktiskt sålt flest biljetter haha :p men jag skriver mer sen. bisou





Tshirt från H&M, 149 kr



Tshirt från H&M, 99 kr


HISS ELLER DISS?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0