"Vi är svenskar, men vi är fan inga svennar"!

Heeey alla fina människor :) hur mår ni? själv är det lugnt, jag klarar mig.. har hänt lite jobbiga saker men det är inget jag vill skriva här. jag hoppas bara att det löser sig snart! idag har jag och sanna varit och solat i farsta, jätte skönt :) nu är jag hemma igen, har precis duschat. ska äta nått snart sen göra mig i ordning. jag och sanna ska träffa några gamla kompisar och bara chilla. ska bli jätte kul :) har inte berättat om vad som hände i onsdags än.. vi hade grymt kul :) jag, sanna, janna, sofia och kane gick ut och festa. först var vi på nivå och drack och sen gick vi vidare till entourage. vi kom lite försent till gästlistan men vi pratade lite snällt till en vakt så fick vi alla komma in gratis ;) det va jätte kul där, kom massor med folk under kvällen och dom spelade fett bra musik, massa gamla klassiker, dancehall, hiphop, rnb, house :) it was great! vi dansade och hade hur kul som helst. sen hände en mindre kul grej som fuckade en del, men vi gick hem istället och sov. det var bäst så. vi kan iaf säga att vi hade en lyckad kväll! nu är snart lovet slut.. tråkigt :/ men har haft ett bra lov iaf och ändå helgen kvar sen har jag praktik i 5 veckor. hoppas ni som har haft lov, har haft det lika bra som jag och ha en fortsätt trevlig fredag! bisou











Kommentarer
Postat av: Anonym

den har vart bra men har jobbat varje dag så ej haft tid för något annat, jobbar helgen med.. hur har ditt lov varit? <3

2011-03-04 @ 21:37:06
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack, du med :D

2011-03-05 @ 17:34:35
URL: http://blackstripe.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0