2 much..

Guuuuuuud va jag är trött :/ har suttit och pluggat över 1 timme. har prov i naturkunskap imorgon och det är hur mycket som helst.. satt ute och pluggade, det va såå skönt! det var jätte varmt och jag fick faktiskt lite färg ;) nu är jag inne, har precis ätit. håller fortfarande på att plugga men måste ta en liten paus.. har såååå mycket plugg nu innan studenten! alla mina dagar kommer gå åt att plugga. jag måste klara det! stresssssssss.. jag kommer bara plugga ikväll o ba chilla. hoppas ni har det bättre än jag! bisou

Kommentarer
Postat av: Julclaude

Japp det är kul. Jo det är bara bra och gick jätte bra!

hehe aa det var rätt många saker, har ätit massor av godis och så hehe ^^

Jaa allt är fint med oss, med dig då? Såg du att jag skrev till dig? ^^

Kram

2011-05-09 @ 23:45:29
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0