Bästa kvällen igår :D Castle med Mohombi

Heeey :D vaknade med ett leende igår efter gårkvällen. jag var hemma hos emma först på dan och så åt mig mat och drack lite. lite senare började vi fixa o så sen drog vi till castle. när vi kom dit var det inte så mycket folk, alla kom lite senare. vi chillade med folk som var där och träffade lite kändisar här o där. vi dansade och chillade i baren tills själva huvudpersonen kom lite senare, moooohombi! dom satt inne vid vip lounchen och drack. jag pratade med hans brorsa som jag känner så vi fick komma in i hälsa och ta lite kort. sjukt kul :D vi chillade med dom en stund och sen gick vi vidare och dansade. vi hade fett kul :D efter ett tag sprang mohombi upp på scenen och verkligen showade! så gryyyym! han sjöng 2 låtar, bumby ride och coconot three. såklart körde han sina kongolesiska moves också, seeeeeexigt! vi stod längst fram så jag fotade och filmade hela tiden. vid ett tillfälle satta han sig ner och tog emma arm och sjöng till henne. fett gulligt! sen fortsatte vi och festa loss efter uppträdandet. vi chillade i slutet eftersom vi va helt slut. efter castle åkte vi och mötte emmas kille och hans kompisar o åt på burger king sen skjutsade han hem mig. helt lyckad kväll :) jag sov skönt när jag kom hem. nu ska jag till pappa och sola lite sen får vi se vad jag gör. kanske ska på grillfest, om jag hinner och orkar. jag skriver mer sen. bisou














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0