Big city life

Heeey! hur mår ni? själv lider jag bakfylla och fylleångest. men annars mår jag bra :) ooouf va mycket som har hänt på bara 1 dygn.. hemskt saker, jobbiga saker, roliga saker och heeeelt sjuka saker! men det är minnen man kan skratta åt om några dagar. jag och sanna var hemma hos mig igår och fixade oss tillsammans inför kvällen. vi chillade, lyssnade på musik och drack lite vin medans vi gjorde oss i ordning. hade jätte trevligt :) sen åkte vi till wookhouse och drack lite där. efter det har jag minnesluckor.. men vi hade kul emellanåt. vi gick mot berns för att festa där, men sen träffade vi min killkompis på vägen som skulle till bolero café där det var klubb så vi gick dit istället. det blev lite kaos men det behöver inte gå in på. det var najs där, bra musik, var min vän Musa som var dj, gryyym du är! träffade massa vänner där som jag inte sett på länge. jättekul! dansade hela kvällen tills dom stängde sen åkte vi hem. helt sjuk kväll asså jag svär.. människor är så skumma och vi är nog mest skumma.. menmen fick iaf lite roliga bilder och videoklipp att kolla på idag ;) idag var jag på BB i södersjukhuset och hälsade på min vän nicki och hennes kille som nyss fick sin fina dotter. hon är såååååååååååååå söt! som en liten docka. hon är mulatt och har massa drag. hur söt som helst! var där en stund och fick hålla henne. så lite och varm. ååååh vill också ha en liten plutt och gosa med! grattis igen till eran vackra dotter :) glöm inte att jag ska bli eran personliga nanny! åkte hem till pappa därifrån och grillade med min familj sen gick jag hem. ska duscha o så nu sen träffar jag nog sanna o hittar på nått. vi får se! bisou

















Kommentarer
Postat av: saumu

yall are looking fabulouse!...xx

2011-05-10 @ 23:19:47
URL: http://honeydripper.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0