Castle mothaf***a!

Shuusan :) sitter just nu och pluggar. skriven en text om hur jag har utvecklats på mina 3 år på gymasiet. väldigt kul faktiskt :) man får upp minnen och inser hur mycket man har lärt sig och hur mycket man har mognat. ojojoj, vilket barn jag va när jag började :p slutade upp som en vuxen kvinna.. fast barnet finns alltid kvar så klart ;) hade en grym kväll igår! jag åkte hem till emma vid 7 tiden, fixa oss där och drack lite vin sen drog vi till klubben castle i gamla stan. det var mycket folk där och bra musik. vi dansade hela kvällen/natten men lite senare blev emma svimvärdig pga att det var så varmt och trångt, så vi gick därifrån och åt på donken istället sen skjutade hennes kille hem mig. men innan hade vi jättekul :) vi träffade massa vänner, dansade och drack! tack för en underbar kväll ems <3 ikväll ska jag på sannas skiva. ska dit på middagen tillsammans med henne och hennes familj. ska bli hur trevligt som helst. sen får vi se hur länge jag orkar stanna kvar på festen, men en stund iaf. måste verkligen plugga idag :/ är så glad över en sak! fick MVG på sista provet jag gjorde i arbetsmiljö och säkerhet och sen hade min lärare skrivit att om jag ska få mvg i slutbetyg skulle jag gjorde någon uppgift. det måste jag fan göra! nu är jag stolt över mig själv :D bisou
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0