City

Hellu! har spenderat min dag i stan med nicki och hennes lilla bebis amaya idag. vi gick runt ett tag och kollade lite. jag letade efter skor men hittade ingenting.. köpte iaf ett par svarta jeans som jag verkligen behövde. dom satt jättebra :) jag är nöjd! lite senare kom ive in till stan och gick runt lite med oss, sen gick vi en promenad runt i stan. jag va hemma vid halv 10 typ. ska fortsätta min shopping imorgon med att köpa massa smått och gott som jag behöver, smink, hårfärg och sånt. sen ska jag försöka hitta ett par skor :) nu ska jag snart gå o lägga mig, är helt död. har haft en jättetrevlig dag med mina älskling! bisou



Kommentarer
Postat av: Anonym

aa det förstår jag gumman! hoppas allt blir bra tillslut <3

2011-05-27 @ 15:28:18
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0