Crazzzzy

Sup? :) crazzzy nit igår asså! men hade jätte trevligt. först träffade jag therese och åt middag på wookhouse, hur gått som helst! vi chillade där en stund, drack ett glas vin och pratade sen gick vi hem till henne. satt på henne ballkong och drack vin och hade jätte mysigt. vi pratade om allt möjligt och bara njöt av sommarkvällen. sen gick jag till berns och mötte sanna där. vi blev kvar och drack en del. vi hade kul, dansade och va lite överallt. vi åkte hem när dom stängde och deckade. nu är jag vaken, sanna är på jobbet. jag håller på att göra mig i ordning ska iväg till en kompis sen ska jag till emma lite senare och fixade mig. sen ikväll blir det MOOOOHOOOMBI på castle! i cant wait :D fan va kul det ska bli! har massor att göra känns det som så kan inte skriva mer nu! men ni får ha det så bra, take care! bisou















Kommentarer
Postat av: Tisha

Fett fin halsband du har!

2011-05-21 @ 16:01:50
URL: http://thedudeonthestreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0