Det rullar!

Im home! massagen gick bra. hon jag kom till var hur trevlig och bra som helst. vi pratade först så fick jag berättade om mina besvär, vart jag har ont o hur länge jag har haft ont osv. sen kände hon igenom min jacka och gjorde några test för att se hur allvarligt det var. sen sist gav hon mig lite massage. hon sa att jag var jätte spänd och irriterd i leder och muskler och att jag behövde komma dit flera gånger för en behandling med massage, så ska dit nästa vecka igen. sen sa hon att jag behöver träning, som dom andra har sagt. hoppas jag får svar snart från sjukgymnasten annars går jag dit och pratar med dom. efter massagen åkte jag till skolan och gjorde provet, det gick bra, svarade på alla frågor :) det rullar på lite nu faktiskt. har pluggat som faaaan! men har flera uppgifter o prov jag måste göra inom 2 veckors tid.. jobbigt :/ blir mycket plugg framöver.. nu ska jag bara ta det lugnt! bisou


Kommentarer
Postat av: Julclaude

Sv: Ja det är synd..

2011-05-12 @ 23:03:44
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0