Diskussion

Har haft en trevlig kväll tillsammans med min bästa vän sanna. vi har suttit och pratat om allt möjligt, mycket om politik och vad som gör att denna värld sen ut som den gör. ska inte gå in på det, alla får tycka som dom vill. men jag önskar att världen vore bra för alla människor. folk tänker på pengar och makt medan folk sliter för att överleva dagen, barn dör och det finns hur mycket naturkatastrofer som helst.. så hemskt :/ om man bara kunde göra världen bättre och hjälpa alla. om jag kunde skulle jag. men man inte kunde bestämma över nån eller försöka ändra någon, men för att påverka andra måste man börja med sig själv. är man en god människa får man gott tillbaka, är man en elak människor, synd, karma is a bitch! peace n love, det är mitt motto. va snälla mot varandra. sanna du lär mig nya saker varje dag av att bara vara den du är, en smart, vacker kvinna! jag älskar dig <3 nu ska jag snart gå o lägga mig, hoppas jag drömmer om nått bra! bisou


Kommentarer
Postat av: Sanna

Va gullig du är syster! älskar dig otroligt mycket! <3

2011-05-03 @ 18:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0