Funktionärer

Shuuu :) har en jätte rolig dag idag! jag och min klass jobbade som funktionärer i sätra ip med funktionshindrade som tävlade i olika grejar. vi var där förra sommaren också och det var hur kul som helst! idag hade jag, emma och en kille från en annan skola "kulstötning" och tog emot 7 olika klasser. dom va sååå söta och jätte duktiga :) träffade massa roliga människor och skrattade hela dan. tyvärr var det fett kallt ute så satt o frös hela tiden :/ åkte till farsta efter och köpte ett par byxor, skitsnygga! sen mötte jag sanna o åkte hem till mig. nu håller vi på att duscha o så, sen ska vi fixa oss och dra en snabbis till min vän sam som fyller åt o gratta honom lite sen drar vi vidare, får se vart vi ska, blir utgång till någon klubb iaf :) känner mig verkligen taggad! wooooohooo! men nu ska jag kolla vad jag ska ha på mig. ha en underbar kväll! graaaaaaaaaaaaaaaatttis sam <3 bisou



Kommentarer
Postat av: Julclaude

sv: Det var faktiskt länge sen du skrev, men jag skrev iaf igår! ^^

Kram

2011-05-06 @ 22:57:22
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0