Gaaalna

Suuuup? :) var i skolan idag som vanligt, gjorde lite experiment på naturkunskapen, va vid trekanten och tog prov på vattnet där sen fick vi lära oss att plocka isär och sätta ihop en elkontakt.. skitkul, ssaaajk! men nu är det avklarat iaf. gjorde lite på mitt historia arbete också om afrikas avkolonisering, men börjar fastna lite nu.. måste få lite tips om hur jag ska fortsätta o få tag i fakta. åkte o mötte sanna efter skolan, vi åkte till farsta o kollade runt lite, la undan lite fina saker som jag ska köpa imorgon, iaf ett par haremsbyxor. sen åt vi kebab o åkte hem till mig och chillade ett tag tills sanna gick hem. jättetrevlig hade vi och skrattade åt mycket! gaaalna bästa vänner! har precis duschat, ska äta lite kvällsfika sen sova, ska upp typ 6 imorgon.. jooooooobbigt! godnatt på er! bisou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0