Good life!

Hellu :) hade en underbar dag igår! först var jag i farsta med sanna och solade. efter åkte jag till medis och mötte nicki och hennes bebis. jag fick ta över vagnen när nicki skulle kolla på kläder. vi gick runt ett tag sen gick vi åt på en pizzeria och amaya sov sött i vagnen. sen gick vi vidare till ringen där vi kollade runt lite med, nicki köpte lite saker och sen köpte hon lite mat. jag tog vagnen och en matkasse sen drog vi hem till henne. där va hennes kille och hans kompis. vi chillade där. jag tog hand om amaya när nicki lagade mat och fixade saker. bytte blöja på henne sen sov hon sött i min famn. världens finaste, jag är kär! så liten och varm.. hade jätte trevligt. tyvärr var jag tvungen att gå precis när nicki skulle bjuda på afrikanskmat.. blev jätte ledsen :/ men ska dit nån annan dag och äta. såååå gott! fuuufuu kyckling, spenat, fisk, mmmm! jag åkte hem och sen träffade jag en kompis i stan, gick runt flera timmar och ba chillade. sen åkte jag hem o sov. blev väckt av sanna imorse så gick upp o ringde henne. har inga planer idag. ska möta en kompis och köpa en mobil av honom sen får vi se. ska iaf äta frukost nu! ha en bra dag! bisou










Amaya Linnea, beautiful angel <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahaa okej men det är nice ju!! jag har jobbat idag och så, det blir en chillhelg för mig med =) <3

2011-05-14 @ 16:32:32
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0