Humörsvängningar

Hey! hur mår ni? mitt humör har verkligen gått i vågor idag. mådde dåligt imorse, kände mig sjuk, sen blev jag glad och va på bra humör, sen blev jag trött, sen blev jag skitarg och nu är jag irriterad och stressad.. haha alla känslor på en o samma dag. skumt! likna pms asså.. menmen va i skolan tidigare idag, hade franska sen spelade jag och therese in en reklamfilm till svenskan. bara helt oseriös och galen. skit roligt blev det :D kanske kan lägga upp den sen när den är klar! efter skolan var jag i liljeholms gallerian en stund med therse sen träffade jag kompis i älvsjö, chillade lite där sen åkte jag hem o åt. nu måste jag plugga :/ ska lämna in en uppgift imorgon.. skitjobbigt.. bisou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0