Ikea

Heey! hur mår ni min läsare? trodde det skulle vara sol idag, men nee :/ kanske blir bättre under dan. då ska jag sola eller åka in till stan. måste fortfarande hitta studentskor.. igår hade jag en jätte trevlig dag med nicki och hennes bebis amaya. jag åkte hem till dom efter jag hade varit i skolan och sen massage, då tog jag hand om amaya lite när nicki duschade och gjorde sig i ordning. sen åkte vi till ikea och åt lite först sen gick vi och kollade runt efter lite saker nicki behövde till hemmet. hon hittade lite smått o gått. jag bar på amaya nästan hela tiden och alla trodde det va min bebis. så mååånga som kommer fram o ba: guuud va söt! vad heter hon? haha sen får jag säga att det är nickis bebis. åååh amaya världens finaste tjej! jag blev trött efter en dag efter alla bärande och skrikande, men det va såå värt det :) jag vill fortfarande ha barn! dom är underbara helt enkelt. vi hade iaf en jätte trevlig dag med mycket skratt! allt tog lite långt tid och vi åkte hem vid halv 9, 9 tiden tror jag. vi sa hejdå i skanstull sen mötte jag sanna efter en stund. vi åkte tillsammans och sen ville vi ta en promenad i det sköna kvällsvädret så vi gick av i gubbängen och gick till en park där vi satt och gungade och pratade om livet. jätteskönt! sen gick jag hem o sov direkt! ska ta o äta frukost nu sen planera dagen. bisou









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0