Make the pain go away!

Hellu! har suttit ute nu några timmar och pluggat. måste plugga varje dag nu, har hur mycket som helst. pluggar just nu till ett prov till torsdag om lagar och förordningar.. var i skolan tidigare idag, hade prov i naturkunskap och det gick helt okey. jag hoppas jag klara det! åkte hem efter o har suttit ute sen dess. det är såååå sjukt varmt och skönt ute, va typ 30 grader idag. om det blir varmt i helgen ska jag hem till pappa och sola på baksidan hela dagarna ;) börjar faktiskt få lite färg, naaajs! ringde nyss och beställde tid för massage och fick tid på torsdag. då ska jag till en som går årskurs 3 på naprapathögskolan eftersom jag har stora problem med rygg, nacke och huvud så dom ska kolla vad dom kan göra åt saker, ge mig massage och träna lite. hoppas det blir bra! mailde även farstas sjukgymnasik och berättade om mina problem. får se vad dom säger. hoppas dom kan hjälpa mig. tror det skulle va bra om jag tränade hos en sjukgymnast som vet exakt vad jag behöver för mina problem. har så ont, orkar inte längre :/ hälsan som alltid kommer först.. mår man inte bra så går inget bra i livet. det påverkar så mycket.. ush :/ behöver verkligen hjälp.. well well. nu ska jag fortsätta plugga. bisou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0