Music is my drug

Har ni haft en trevlig dag? det har varit sååå varmt o skönt ute idag. hoppas det blir varmare i helgen så man kan sola :) var i täby på ögonkollen, det gick bra, allt såg perfekt ut och jag ser mycket bättre nu än vad jag gjorde innan. kändes skönt att höra! åkte tillbaka hem direkt efter, gick förbi kiosken där man hämtar ut paket och hämtade mitt paket från H&M, 2 fina jumpsuits som jag hade beställt fanna där i. gick hem sen och åt middag. nu har jag och familjen nyss kollat på filmen "skin". jag såg ju den nyss och tyckte den va så bra så ville att min mamma skulle se den. hon tyckte också om den. så fin film! nu måste jag plugga lite, men är så trött. men måste, har prov imorgon. nu har jag bara 2 saker kvar att göra innan betygen sätts, så är jag klar. jag har verkligen kämpat och pluggat nästan varje dag.. snart tar jag studenten, helt sjukt! bisou





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0