Novell

Hellu! har suttit hela morgonen och pluggat, skrivit om en gammal novell som heter ett halvt ark papper, till en modern text. den blev faktiskt bra. läste den nyss för mamma som blev så stolt över mig. hon blev helt rörd. lägger upp den på bloggen när jag har fått betyg för den. är ledig idag så har suttit och pluggat. ska göra mig i ordning och åka till täby för ett återbesök där jag gjorde ögonoperationen, dom ska kolla så att allt ser bra ut. det hoppas jag! sen ska jag hämta ut mitt paket från H&M med typ 2 klädesplagg som jag har skickat efter. kanske går förbi sjukgymnastiken och pratar med dom lite också, vi får se. mycket att göra.. måste plugga ikväll också, har prov imorgon, men tror det kommer gå bra. ha en bra dag! bisou

Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig du är gumman, kämpa på!

2011-05-18 @ 18:37:43
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0