Nyttig mat

Hellu! gjort precis en fetaost-sallad med pasta. fick bli nyttig mat idag ;) det var faktiskt gott! var i farsta innan och köpte lite saker jag behövde, smink, leggings o sånt. hittade tyvärr inga skor till studenten, fan :/ måste kolla efter det typ varje dag. ska snart gå in i en dusch och sen färga håret. guuud va det ska bli skönt :) har fått fett mycket utväxt nu.. sen ska jag göra mig i ordning och sen träffa emma. vi ska typ ut idag, kanske testa det nya stället som öppnar idag, summer breezin på sveavägen. hoppas det är najs där! det är ju värt o testa lite nya ställen eftersom det inte finns så mycket bra ställen här i stockholm.. menmen det blir säkert kul :) bisou





Kommentarer
Postat av: Thess :>

Hej! Har precis ritat min allra första varg :D Blev ganska nöjd ^^ Vad tycker du :)

Ha en mycket bra fredag!! :D

2011-05-27 @ 17:40:58
URL: http://thessisme.blogg.se/
Postat av: joanna

fan vad snygg!

2011-05-29 @ 13:13:30
URL: http://jofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0