Stresshantering

Hellu :) hur mår ni? har varit en intresserant skoldag idag. vi hade först historia då jag jobbade lite med rapporten om afrikas avkolonisering sen på nästa lektion fick vi höra på en föreläsare som berättade om stress. hon va så bra! hon hade själv gått igenom stress och jobbade nu med andra som behövde stresshantering. hon lärde oss så mycket och vi fick svar på alla våra frågor. jag kände igen mig i allt hon sa och ville verkligen få ut mer av henne så jag stannade kvar efter lektionen och berättade om mina stressproblem och hon gav mig jättebra råd och tips, hon gav mig även hennes bok hon har skrivit om just stress, den heter "tillfälligt avbrott", så ska börja läsa den ikväll, sen innan jag gick gav hon sitt nr, gav mig en kram o så ring om det har fler frågor och lycka till. så trevlig! blev jättglad. åkte hem direkt efter skolan. nu har jag ätit ska plugga sen ta en skön dusch, köra lite träningsövningar o så. får se om jag hinner med att kolla på en film också :) hade en jobbig natt.. vaknade upp vid 3 på natten och hade sån mensvärk att jag höll på att svimma.. jag hade sååååå ont! jag brukar inte ha så, men det hade jag nu. fick springa upp flera gånger och ta treo. blev lite bättre då sen kunde jag somna om. bisou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0