Sveriges väder asså..

Shuusan! allt bra med er? idag har jag varit i skolan, känns inte kul.. hade franskaprov som gick sådär. satt och pluggade igårkväll typ 3, 4 timmar. inte bästa att plugga dan innan. men jag hoppas jag blir godkänd iaf. sen hade vi svenska, diskuterade en bok vi har läst o så. vi fick slutade tidigare så det var ju skönt. riktigt kallt ute idag, uuush! sveriges väder kan aldrig bestämma sig.. om det ska vara kallt, varmt, regningt eller snö? det har liksom varit soligt och kallt idag plus att det snöade typ en timme.. knas asså. längtar efter den varma sommaren då man kan ligga ute och stek :) har precis ätit en god kycklingsallad, ska äta mina frön nu och chillade lite sen kommer sanna hit. måste försöka plugga lite också. bisou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0