Sweet like candy

Saaluut :) hur mår ni? har varit en trevlig dag idag. var först på massage och fick lite mindre ont i nacken. ska fortsätta gå till samma tjej typ varje vecka för behandling av rygg, nacke och huvud. hoppas verkligen det blir bättre. efter massagen åkte jag till skolan, hade en lektionen sen gjorde jag mitt sista prov muntligt. det gick helt okey, klarade det iaf. nu har jag bara en uppgift kvar i skolan sen är jag helt klar. fyfan va skönt :D nu kommer min mentor bli stolt över mig! efter provet åkte jag hem till nicki, jag och ive var där tillsammans och hälsade på nicki, hennes kille och deras fina dotter amaya. hon va lite grinig idag men det var hur mysigt som helst. först chillade vi lite, kollade på tv o så sen gick vi 3 till affären. fick hjälpa nicki lite med bebis, jag bar henne, ive tog vagnen och nicki matvagnen. det funkade bra ;) sen gick vi hem och nicki bjöd på afrikansk mat, såååå gott! asså jag va så hungrig, kunde äta en häst lovar. men det blev lugnt i magen efter all fufu, fisk och böngryta! jag äääälskar afrikansk mat! nicki ska lära mig ;) vi hade jätte mysigt. kollade på tv och ba tog det lugnt sen gick vi för ett tag sen så åkte jag hem. ska bara chilla nu. göra klart min skoluppgift sen ba ta det lugnt. bisou





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0