Takers

Sup? :) själv sitter jag och plugga på en svenska uppgift till imorgon. ska skriva om en tvreklam och en radioreklam där dom försöker sälja något, kanske smink, ett bilmärke, tvkanaler, mm. tror jag har bestämt vilken tvreklam jag ska skriva om men har inte kommit på någon radioreklam. snälla, om någon har något förslag så skriv direkt! annars har det varit en chill dag. har varit med sanna. vi har suttit ute i solen och solen, va hur skönt som helst! sen åt vi chips och kollade på filmen Takers... ooouf alla snyggingen i en film. den var ju inte bra, men kollade bara pga hetingarna. igår var jag på söderhof med sanna och vinita. det var första gången jag var där, inte dirket min stil av ställe. men det funkar som förarställe. så vi chillade där ett tag, drack lite o sen drog vi till nån klubb på söder. iiiiiiiiiiiiiinte min stil! men jag gick dit för vännernas skull. va där ett tag sen drog vi o åt på donken. när vi kom ner på perrongen stod några män och spelade gitarr och skön bob marley - no woman no cry, så vi ställde oss och sjöng med dom andra som redan stod där o sjöng. skitbra stämning! alla ba sjöng och dansade :D skitkul! sen åkte vi hem o deckade direkt. nuuuuuuu måste jag verkligen plugga, ska lägga några bilder, blev inte så många menmen. take care, bisou





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0