Tired

Hey på er! jag är såååå trött och min nacke värker.. fyfan vad jag har ont :/ tur att jag ska på massage imorgon.. står inte ut längre! har varit en lång dag. var i skolan satt och pluggade flera timmar, blev klar med historia arbetet där jag skrev om afrikas avkolonisering med fördjupning om belgiska kongo eftersom det hänt mest saker där. sen jobbade jag och några andra med ett grupparbete som ska vara klart imorgon, vi skriver om insjöns ekosystem. efter skolan hämtade jag barnen på dagis (dom jag var barnvakt åt) sen åkte vi hem till dom, jag lagade mat, vi åt sen lekte vi, kollade på film och läst bok. tjejen somnade för hon hade inte sovit på hela dan så jag och killen satt och lekte doktor och sen fixade mitt hår med massa spännen. jättemysigt :) nu är jag hemma, har bara suttit framför tvn med mamma och hennes kille. har så ont i nacken så kan inte sitta vid datorn men nu var jag tvungen att kolla lite snabbt. ska snart lägga mig och läsa på till ett prov jag här imorgon sen sova. bisou






Kommentarer
Postat av: lisa

det är bra med mig tack, hur är det själv gumman? taggad inför studenteeen? =D jag blir så avis på alla som ska ta studenten nu alltså, vill igen!! haha <3

2011-05-11 @ 23:05:08
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0