Valboooorg

Heeey :D hur va eran valborg? min var kaos, irriterande, rolig, allt! det började inte så bra.. men nu kan vi skattat åt allt. jag och olivia möttes i stan och gick till ett fik. där spenderade vi ca 3 timmar innan vi skulle möta upp dom andra i fridhemsplan för att kolla på brasa i rålis. först skulle vi möta dom halv 7, sen 8 och sen 9 och alla affärer stängde 9 o vi skulle köpa mat innan till grillningen. så jag och olivia satt helt rastlösa och frusterarade och väntade på att alla skulle komma. men eftersom alla va afrikaner så kom dom såklart försent, vi är vana. men sen åkte vi till fridhemsplan lite efter 8, gick till nivå och väntade på några som skulle komma. sen kom 2 stycken o dom skulle köpa mat, så var inget öppet, sen var det öppet sen fick vi höra av en gubbe på nivå att brasan inte fanns så vi sa det till dom som va i fridhem o då säger dom att vi inte ska dit ändå och att alla är påväg till lloyd där vi skulle grilla o ingen har sagt nått till oss. så vi åkte dit, vi som hade väntat på alla i typ 5 timmar kom sist av alla hem till lloyd o va fett irriterade, trötta och hungriga. vi skrek lite på dom sen bad dom om ursäkt, dom är som dom är o dom är våra vänner. allt hade blivit rörigt men det löste sig :) vi började grilla och dricka efter ett tag sen blev alla mätta och chillade ett tag. jag och olivia skulle vila en stund i lloyds rum o så somnade vi.. heeeeeeeeeeeeeela kvällen, genom hela festen, hela natten till morgonen. asså vi sov hela valborg medans alla festade hårt. hahah heelt sjukt! men vi va helt döda, kunde inte ställa oss upp asså. men vi hade kul ändå. blev störda av folk lite då o då som ville att vi skulle komma o festa o så helt från ingenstans kommer en okänd kille upp i fönstret o ba haaaaaaaallå! vi ba omg vem är det där? sen kom han in i rummet o vi skrek av trötthet: GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, NEEEEEEEEEEEEJ, DU STÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR, SÄG INTE TILL NÅN ATT VI ÄR HÄR, DÅ DÖDAR VI DIG"! hahahah så himla kul. sen gick han därifrån o vi sov vidare. när alla hade gått hem kom lloyd o tefo och vi chillade med dom, dom berättade om festa o så. vi hade fett kul :D sen sov vi alla som var kvar tills på morgonen. hade fett ont i nacken o ryggen efter natten.. men vi gick upp, handlade lite godsaker o mat sen gjorde vi mat, åt, kollade på film i soffan och drev om allt :) hur mysigt som helst. sen drog jag och olivia hem. jag åkte snabbt hem o duschade sen mötte jag sanna, vi åkte till farsta o solade sen åt vi lite. hon åt kebab o jag åt en banan, en nutrillette choklad och drack en juice. sen drog vi hem. har köpt en påse solrosfrön som jag inte kan sluta knaga på. såååå gott! har suttit o pluggat nu i typ 2, 3 timmar. ska ha franskaprov imorgon :/ är snart klar då ska jag chilla sen sova. hoppas ni har haft en skön helg o en rolig valborg! jag har fått massa roliga minnen av stunder från denna helg så im happy :D tack alla mina fina vänner för att ni finns. jag älskar er så mycket! bisou




















Kommentarer
Postat av: UUUHHH

hahahahah, NEEEEEEEEEEEEEJ UUUUUUUUUUUUUUUUT!!!! galet hur sura vi blev!!!!

2011-05-01 @ 23:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0