Wifeeey

Vad häääänder alla fina? :) jag kom precis hem från älvsjö, har varit barnvakt sen typ 4. barnen va sååå busiga idag och jag va sååå trött. men det funkade. dom fick kolla på tv när jag lagade mat sen åt vi och efter lekte dom tills mamma kom. blir så stolt över mig själv när jag står och lagar mat och lägger upp allt fint på bordet :) kommer bli en så bra wifey hihi! wellwell. var ju ledig idag som jag skrev innan. chillade hemma ett tag sen mötte jag emma i stan så gick vi till stashhouse och köpte biljetter till Mohombi på lördag :D är helt hype! vååååran baby! i cant wait :D chillade lite i stan, åt lite o så sen åkte jag till älvsjö. nu ska jag plugga till ett prov jag har på torsdag och försöka komma igång med en uppgift.. ingen rast, ingen ro.. måste kämpa, snart är det öööööver! bisou



& så har jag världens bästa vän, Sanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0