WOOP WOOP

Blev en crazy utekväll igår på castle med Ems! vi möttes vid 10 och gick dit. va inte så mycket folk där då men det kom senare så hela stället va fuuuuullt! det gick knappt att röra sig, så jobbigt. men vi hade kul ändå :) vi dansade, träffade massa kompisar och roligt folk, osv. så sjukt bra musik där, det är det jag gillar med stället. massa ny rnb, hiphop, dancehall, gryyymt! vi gick lite senare när det va för mycket folk så åkte vi till slussen o åt på donken. sen mötte vi emmas kille så satt dom med mig och väntade tills mitt tåg kom :) sen åkte jag hem o decka. idag är jag fett seg :/ kolla vädret också. helt svart o regnigt... inte kul. en sån dag ska man bara ligga hemma i sängen med godis o kolla på film. får se vad jag hittar på. ska kanske träffa en kompis. hoppas ni hade en bra fredag. bisou









Kommentarer
Postat av: NatioN

den sjunde var best... sisi

2011-05-28 @ 15:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0