Back 2 reality

Hellu! har inte orkat skriva dom senaste dagarna, men nu är jag tillbaks och ska berätta vad jag har haft för mig. i torsdags var jag hos sjukgymnasten, det gick bra. vi gick igenom lite grejer, vart jag har ont o så. jag ska göra lite övningar fram tills nästa vecka då jag ska dit igen. efter jag hade varit där gick jag runt i globen ett tag, kollade i affärer och åt lunch sen åkte jag vidare till liljeholmen där jag fixade lite saker på banken och sen mötte jag upp nicki och amaya. vi gick runt och kollade i affärer, handlade lite saker o så, sen gick vi o åt och satt och prata massa. hade jätte trevligt! sen åkte jag hem och tog det lugnt bara. igår var jag bara hemma och chillade galet, kollade på tv o så. riktigt skönt! idag har jag inga planer än, kanske ska till farsta med mamma. vi får se! nått vill jag hitta på iaf. ha en bra dag! bisou




Kommentarer
Postat av: erika

va fin du är sis! hoppas allt är bra med dig.

kram!

2011-11-21 @ 00:09:30
URL: http://cestmylife.blogg.se/
Postat av: Tisha

Asså om den flickan försvinner så är det jag som har kidnappat henne! Söt som socker ju!

2011-11-22 @ 21:17:14
URL: http://thedudeonthestreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0