Fram med vinterkläderna

Alå! har jobbat idag som vanligt, har har varit lugnt och skönt. vi var i skogen ett tag, det va grymt kallt, men nu har jag och mamma hämtat vinterkläderna från vinden så imorgon ska jag nog inte frysa! fick gå hem tidigare också, så det var skönt. hemma så åt jag middag, kolla på tv och tog nyss en dusch. bara chill ikväll, ska väl snart gå o lägga mig. när jag jobbar går jag och lägger mig vid 7, 8 och sover ca 12 timmar. helt otroligt! men det behöver jag just nu. take care, bisou!

Kommentarer
Postat av: lisa

hej gumman, skitlänge sen ju! hur är det med dig? =) vet ej varför men har fått för mig på vissa saker du skriver att du kanske väntar barn? haha kan ha helt fel men isåfall vill jag bara säga stort grattis =D och juste, ses vi nästa vecka på wiz eller? =) pusspuss

2011-11-15 @ 14:35:52
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0