Just love

Hellu :) har varit i uppsala under helgen. har haft det jätte mysigt med johnny och barnen. har ätit gott, gjort god glass, spelat tv-spel och massa annat. i onsdags var jag hemma hos katja och charlize. har inte träffat dom på hur länge som helst så det va jätte kul! vi åt middag och berättade om allt som hänt oss under tiden vi inte setts. jag sov kvar den där och hade det jätte mysigt med dom. imorse åkte jag hem från uppsala. var på ett viktigt och intressant ärende i farsta sen åkte jag hem. så det blev inge jobb idag. men imorgon och resten av veckan ska jag jobba. har nyss kollat på lite film med mamma. ska snart gå o duscha, sen äta. blir att lägga sig tidigt ikväll ;) hoppas ni mår bra. bisou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0