Tiden går så fort

Hellu! shiet det är redan torsdag, det kan man inte tro! veckan har gott så fort! var hemma igår från jobbet, kände mig lite hängig så tog en lång sovmorgon. lite senare följde jag med nicki och amaya till öppna förskolan. det va jätte trevligt! vi satt och sjöng med föräldrar och deras barn, sen kunde man fika och sitta o prata. efter gick vi till söderhallarna där vi satt o åt ett tag, sen gick vi runt lite i slussen och kollade i butikerna. vi hade en jätte trevlig dag tillsammans! idag jobbade jag extra till halv 1, sen åkte jag hem direkt efter. har ätit lite, duschat och pratat med älsklingen. ska fixa lite saker nu på datorn sen ska jag fixa alla mina kläder som ligger hullerombuller. senare blir det middag sen bara mys med familjen. ta hand om er! bisou




Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Sami

Va stor hon har blivit !! Sötnos !! :D

2011-11-15 @ 00:14:04
URL: http://lyyckligaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0