Wiz!

Alåå! hur mår ni? själv är jag döds trött! kom hem halv 12 igår efter wiz konserten och försov mig imorse.. men det va så värt det. han va grym! gick dit med nicki och vi hade jätte kul :) dom spelade skön musik hela kvällen. så sjukt, jag har länge gått o tänkt att han skulle komma ut på scenen till låten "when im gone", för jag tycker den har så skönt intro och jag såg mig själv hur han skulle komma ut till den! o så gjorde han det :O helt sjukt! jag har tänkt på det länge. riktigt kul! ja, han va iaf grym grym grym! orkar inte att jag gick dit :) det som va negativt var att det va såå mycket folk och alla puttades och det blev tjaffs. man kunde knappt röra sig, så det va ett minus. men vad ska man göra? alla ville se wiz ;) har jobbat idag som vanligt, vi var på teater och såg klas klättermus, skit tråkig, men barnen tyckte det va kul iaf. sen har vi bara tagit det lugnt. nu är jag hemma, har precis ätit och duschat. ska chilla ett tag sen gå o lägga mig tidigt. godnatt! bisou






Kommentarer
Postat av: Martine

Jeg var også på WIz khalifa i NOrge da. det var veeeldig bra! Elsker han!!!

2011-11-28 @ 11:08:45
URL: http://malikandme.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0