Dagens låt: T.I. - Beautiful Lies Feat. Drake


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag undrar några sker

är du hel svensk? isf inte vad mer?

hur gammal är din kille och hur många barn har han hur gamla är dom och är han svensk?

tog du stundenten? isf vilken skola och inriktning? vad jobbar du med nu och bor du ensam eller hemma?



älskar din stil hittade din blogg nyss och gillar den jätte mkt :)

2011-10-16 @ 20:48:00
Postat av: martina

Anonym - Hey!

Va roligt att du tycker om min blogg :)

Ja, jag är helsvensk, eller kvarts tysk men räknar inte med det.

Min pojkvän är svensk men ursprungligen från Ghana. Han har 2 barn.

Jag tog studenten i sommras, nu jobbar jag på en förskola.

Bor fortfarande hemma med mamma.



Fortsätt gärna kommentera! Take care :)

2011-10-17 @ 19:05:24
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0