Farsta med Sanna

Well well, nog med att lägga ner tid på skit. godmorgon på er! skönt att jag äntligen fick sova ut, inte så jättelänge, men sov till halv 10 iaf. har precis ätit frukost, ska snart ta en dusch sen göra mig i ordning. ska till farsta med sanna idag. måste fixa lite saker där och köpa lite grejer. ska bli kul o träffa sanna, min bästa vän, vi har inte träffats på ett tag! blir väl kvar i farsta ett tag, äter där o så. sen får vi se vad som händer ikväll. hade tänkt att jag skulle få komma till sjukgymnasten idag eller imorgon, men har inte fått någon tid än. dom ringer antagligen idag. hoppas allt är bra med er iaf! fint väder är det ute :) ha en bra dag! bisou




Bild från Sannas födelsedag.
Sanna, Kane & jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0