Home

Hey sorry för dålig uppdatering! har varit i uppsala en veckan och bara haft det mys med älsklingen och hans barn. har mest tagit det lugnt, kollat på filmer o så, men sen har vi även varit på ikea en dag och sen varit ute o lekt i parken när det har varit fint väder. allt har varit bra, förutom att jag har mått dåligt, därför jobbade jag inte den här veckan, men jag ska jobba imorgon igen. det är så skönt att vara borta från allting ett tag o bara njuta av kärleken. sitter aldrig vid datorn, skiter för det mesta i mobilen, osv. så skönt! kände förresten hur kallt det är ute nu, jag höll på att frysa ihjäl, vill ha vinterjacka, vantar och halsduk tack! men nu sitter jag inne i värmen, har precis ätit en macka, sen bara ta det lugnt nu, vänta tills mamma kommer hem o lagar lite mat, sen gå o lägga mig tidigt. ha en skön kväll! bisou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0