Hur orkar ni?

Så jävla avundsjuka brudar som sitter och kommenterar i min blogg. har ni inget bättre för er än o skriva massa bullshit till någon ni inte ens känner? jag blir så trött! låt mig och mitt förhållande vara, ni har inget med det o göra! vilka idiotiska människor vill försöka förstöra så här mycket? det är helt sjukt! ni kommer aldrig lyckas, det lovar jag er. mitt bästa tips till dig, du vet vem du är, GÅ VIDARE! lägg dig inte i vårat förhållande och vad vi gör för val. förstår inte hur du får allting att handla om dig? du beter dig som ett barn, sitter och skriver massa skit i min blogg, så jävla omoget! har du inte ett jobb o sköta, barn o ta hand om? istället bryr du dig om något du inte har nått med o göra. jag förstår verkligen inte hur du orkar.. vad fan vill du få ut av det?! kan du snälla svara på det? det du en gång hade, kommer du aldrig få tillbaka och du kommer aldrig kunna få mig att tro på det du säger, jag älskar min pojkvän. det du håller på med är bara slöseri med tid och energi. va glad istället, lev livet, sluta hata, du får iaf inte ut nått av det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej nu komenterar jag igen haha tack för du svara på mina frågor!!:D



skit i haters, töntar som sitter bakom en dator och vågar skriva skit på internet, så coolt! haha eller inte.. vad glad i stället att dom lägger så mycket energi på dig som dom inte ens känner haha, du är i centrum av deras liv men dom kommer aldrig bli centrum i ditt liv!!



kram :D

2011-10-23 @ 02:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0