Myspys

Hey kära läsare! måndag idag, har jobbat. det gick bra, men va så himla trött. gick o la mig tidigt igår, typ vid 8. trött 24/7.. vill helst bara vara hos min älskling och mysa hela dagarna. glömde berätta förut att vi har varit på bio 2 gånger nyligen och varit ute och ätit på mysiga restauranger. först såg vi paranormal activity 3, den var rätt läskig med inget till skillnad från 1an och 2an, men den va helt okey. sen såg vi Contagion i söndags, den va bra faktiskt! den borde ni se :) sen har vi varit ute och ätit på våran favoritrestaurang Pong och på o'learys samtidigt som vi har kollat på fotbill och sist på kungshallarna som va lite nytt för min älskling. det va proppfullt med folk och sen är det ju mat från massa olika länder. men maten smakade bra och vi var nöjda. efter gick vi till kulturhuset och satte oss på ett mysigt fik där med utsikt över hela tc. jätte mysigt! well well, jag är hemma nu iaf, har ätit middag och duschat. ska bara ta det lugnt, kolla lite på tv sen sova tidigt. är redan trött.. sen är det bara upp tidigt imorgon och jobba! hoppas ni mår bra! bisou






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0