Nothing 2 say

Hey efter en lång dag på jobbet. måndagar känns alltid längst efter helgen o allt.. nu är jag riktigt trött! har ätit lite middag, nu fixar jag lite nya låtar. har inte lagt in så många på mobilen än så har spelat sönder några låtar, så nu måste jag lägga in lite nya! blir bara chill ikväll, jobbar ju imorgon också. ta ett bad, kolla på tv med mamma med kvällfika, sen lägga mig o läsa min braiga bok "den vita massajens dotter". efter den har jag läst alla 3 böckerna. bästa! hoppas ni mår bra! har inte haft så mycket att skriva om, har mycket i tankarna just nu. men om det är något spec ni vill att jag skriver om, så säg till! försöker så gott jag kan, har inte humöret på topp just nu.. men det kommer tillbaka ;) bisou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0