Retard reunion!

Hellu :) hur har eran helg varit? min har varit bra. har varit hos älsklingen och igår åkte vi tillsammans till stockholm hem till våran vän andres. där va även sanna. det sköna gänget va på plats! det var ett tag sen vi 4 gjorde nått tillsammans så vi tänkte festa lite och ha kul! reeeetard reunion ;D haha! det var trevligt! innan var jag och älsklingen i stan och åt på våran favorit thairestaurang Pong. dom är världens godaste buffé, har ätit där några gånger nu. och det är jätte mysigt och trevlig personal. vi alla sov kvar hos andres och jag åkte hem på morgonen. har duschat och ätit lite, ska snart göra mig i ordning och packa, sen ska jag och älskling ut och äta och efter ska vi gå på bio och se Paranormal activity 3. hoppas den är bra! vissa tycker dom är löjliga men jag som tror på sånt där blir fan asrädd! men det blir kul o se :) hoppas ni alla får en trevlig kväll! bisou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0