Saknar sommaren 2011!







Fan vad jag saknar Alanya, bara njuta av livet med min bästa vän. Vi hade så kul och blev så bruna o fina.
Tänk att bara vakna upp i värmen, gå ner till stranden o lägga sen o sola o bada. Det är livet!
Det var verkligen en skön semester som jag aldrig glömmer!
Jag saknar sommaren överhuvudtaget. Alla personer man har träffat, alla minnen man har skapat.
Så mycket roliga saker vi har gjort. Träffat 2 underbara personer som gjorde oss till ett skönt gäng.
Vi 4 har gjort massa roligt tillsammans och fått massa minnen. Gotland, festat och massa annat!
Samtidigt som jag träffa en bra vän, träffa jag min kärlek som har gjort mig så lycklig.
Den här sommaren har varit den bästa sommaren jag hittills haft. Tack mina vänner!
Sommaren 2011, glömmer jag aldrig!
Finns bara 2 ord, one love!


Kommentarer
Postat av: Indiemusik.se

Party musik till nästa resa =) - http://indiemusik.se/topp-2010

2011-10-22 @ 20:43:15
URL: http://indiemusik.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0