Wazup?

Hey folket! hur mår ni? kom hem igår från älsklingen, åkte dit i torsdag efter jag hade shoppat lite och fixat lite andra saker. har haft det bra, tagit det lugnt bara. va inte kul alls att åka hem igår, ville stanna med älsklingen och hans barn, kolla på film och mysa. finns inget bättre! istället blev det jobb idag som vanligt och ut i det kyliga vädret. men dagen har varit bra ändå. har precis ätit middag, ska ta en dusch snart, sen bara chilla, kolla på tv och så. blir inte att man orkar göra så mycket dom dagarna jag jobbar.. men denna vecka måste jag fixa lite annat också, gå till sjukgymnasten jag ska börja på, klippa mig, mm. hoppas jag hinner med allt! hoppas ni alla mår bra iaf! lägger upp lite bilder på vad jag köpte sist! bisou




Varm skön jacka från Gina tricot, 599 kr



Mysigt pannband från H&M, 39 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0